This is the story of Mathilde - her loves, hopes and disappointments. She is shown being hurt and being hurtful. She is sometimes victim, sometimes victorious, she can be loving, seductive, raving mad, gentle, wise, untrustworthy. Mathilde knows how to resist, to refuse, to defend herself and yet let's herself get taken. She is shown playing all of love's games with skill.