Margherita enjoys a series of unashamed romantic romps with three different men. She tells her story to a homosexual male friend and a six-month-old cheetah when she is not enjoining the benefits of her harem. Her cozy arrangement is upset quickly when the men in her life get together and decide to take charge of their situation.