In a changing Europe where borders are disappearing and independent republics and new states being born, Polni and Tchelovek - two eastern european, agricultural laborers - arrive in Paris to board the train which will take them home. But... no one seems to know where their country is... and since their money and passports have been stolen, they cannot prove their identity. the two humble foreigners wander aimlessly throughout a hostile Paris in search of help in order to return to their homeland and eventually end up causing chaos in an already disorderly and confused french government since they are mistaken for soviet spies. But their only wish is to return home to Prajevitza, a country which apparently does not exist...