Amine is fifteen, a high school kid like any other. He has a girlfriend, Lou, and lives an ordinary life. One day, he has a bicycle accident, another one. This time, a young woman offers him a helping hand. She says his injured knee needs looking after, it's not a pretty sight. She lives nearby, so she takes him to her place. She's very relaxed with him, natural, sure of herself, happy in a world where everything seems so easy. He feels close to her, and finds her attractive. But is he attracted to her, or to this world that is so foreign to him? When he leaves, he notices that her apartment can be seen from the street, so he makes a plan to spy on her every day.