A professor of literature develops an obsession with a beautiful woman he meets (or imagines meeting) in the woods. He has an affair with this woman, but before he can run off with her, his daughter, who is an object of his incestuous desire (as several daydream sequences make clear), kills the stranger. Perhaps, though, his daughter only kills his daydreams when she gets married.