Anatole always pulls along bhind him his little saucepan. It fell on him one day. We do not really know why. Since, it gets caught everywhere and stops him from going forward. One day, Anatole has had enough. He decides to hide himself. To no longer see or be seen, But, fortunately, things are not that simple.