A vibrant forest with colourful plants, insects and animals. The most beautiful parts of the forest are removed, leaving it colourless and lifeless. We then find these elements in a factory where the colours are extracted into small pots and the wood is transformed into newsprint. A photo of the forest is printed on the paper. Finally, a fake forest is created from the piles of printed newspapers.