Two children, birds with trainers, run out of school. We find these birds in a set in volume where co-exist paper houses, plasticine vegetables and characters in digital 2D. In all of this journey visually very rich, the golden wagon and rails are a main thread. The images stick to Prévert's words and give one of the most beautiful visions ever. We are a spectator of a universe where everything moves, shines and colours.