September,is a story about Judith who tries to discover why her bloke no longer wants to make love with her. Who tries to find out why the others do but not him. Why she has such a need for desir. And why the money she owes him stops him from having a hard on. This is the raw story of Judith, who fights like a fish on the end of a line.