DirectorActorsSynopsis Paris, winter 1885. At the Pitié -Salpêtriere Hospital, Professor Charcot is studying a mysterious illness : hysteria. Augustine, 19 years old, becomes his favorite guinea pig, the star of his demonstrations of hypnosis. The object of his studies will soon become the object of his desire... Videos Production photos (18)