DirectorActorsSynopsis Max is six years old. She lives with her father Toni, a small-time thief with a big heart. For Christmas, Max decides to offer her father Rose, a prostitute Max has encountered in the street, with whom she has become friends. Despite the complicated situation, Toni will find it difficult refusing this "gift" and will find himself having to live with Rose. Production photos (27)