DirectorSynopsisEvery evening, a girl, a boy, and an old technician get together in a small movie theater. Although the theater no longer seems to be operating, it is full of wonders. The three friends invent, drawn, dress up, and become characters in any story they feel like telling during one magical night when everything is possible. There are witches and fairies, powerful kings and stable boys, werewolves and beautiful, cruel ladies, cathedrals and sequins, cities of gold and dark forests, harmonies of vast choirs and the spells of a single drum, devastating malice and triumphant innocence. Videos Production photos (8)