DirectorActorsSynopsisFor Mihai and Lubi, this Sunday afternoon picnic in the countryside was an ideal way of spending a lovely moment together, but also a chance to talk about their relationship and to perhaps at last find a new level of intimacy and affection. But they hadn't counted on a series of unexpected events that will this presumably idyllic outing into a very strange dimension. Production photos (8)