Anita (Balasko) has just about had it with life -- she is ready to kill herself when a neighbor (Isabelle Huppert) barges into her apartment to escape her abusive, policeman husband. After the husband is found murdered, both women have to take off rather than face possible implication in his death. Soon they are joined by Rico (Farid Chopel), also hiding out from the police after he was falsely implicated in the violent and tragic escape of a fellow convict. The two women and Rico manage to find a place to hide out for awhile, but life can hardly continue on like this for long. With a mix of comedy and anger, the protagonists try to come to grips with their fate.