Mister Cok is the owner of a big manufacturing company that makes bomb shells. His passion for output and profit lead him to replace his workers by very sophisticated automatons. Resigned, the ancient workers watch powerless the labour of their mechanical replacements. But it does not go without arousing the anger of one of them.