DirectorActorsSynopsisUnited 93 relates the true story of United Airlines flight 93, and that of the men and women who found themselves in the Boeing 757 that was supposed to take them to San Francisco. It’s told in real time, and with the complete cooperation of the forty victims’ families – these forty ordinary people brought together by chance: businessmen, students, wives, parents, grandparents, crew members… Director Paul Greengrass takes us inside the cabin of the fourth plane hijacked on September 11, 2001, whose passengers managed to rebel, preventing the aircraft from crashing into the White House. Production photos (4)