Synopsis Bruno creates electronic music with his friend Noël. Music is all Bruno cares about; he listens to it, records it and composes it.
Just when he’s on the brink of signing with a producer, he falls in love with a voice he listens to over a telephone dating network. The voice belongs to Lisa. Bruno and Lisa meet and make love several times in the darkness of a hotel room. Lisa then suddenly disappears.