DirectorActorsSynopsis A boxer who has accepted and then turned down a huge bribe from a politician to tell a lie that will influence an election is killed by a hired assassin. The boxer's girlfriend eventually falls in love with the killer while trying to remake him into the image of her slain lover. Production photos (6)