Broceliande
Chloe is an archaeology student at the university of Rennes in the region of Brittan, specialized in Celtic history. Ever since arriving in her new surroundings, her path has been strewn by a series of inexplicable murders. It all comes to a head in the mystical forest of Broceliande, a wood steeped in Celtic legend, where Chloe is working on an archaeological dig of ancient tombstones. In excavating a terrain best left untouched, is she awakening forces of a forgotten savagery?