DirectorActorsSynopsis"Serbie, année zéro" covers the last fifteen years in the life of a people who, up until recently, still lived in a country known as Yugoslavia. This period, marked by the rise to power, the dictatorship and the fall of Slobodan Milosevic, will be seen through the prism of an artist's gaze.