Synopsis Thomas, 32, suffers from acute agoraphobia. For eight years, he’s lived a reclusive life that no one is allowed to enter. He only communicates with the outside world via his computer screen. The management of his life has been entrusted to Globale, an insurance company who oversees his material and psychological wellbeing. Pure bliss, or almost. But Thomas is alone. Clara, his virtual partner, doesn’t suffice. His assurance agent informs him that he has the right to a prostitute service for the disabled.