DirectorActorsSynopsis“A Piece of Sky” is a story about the struggles of female prisoners and factory workers. Hopping back and forth between the prison and the factory, the personal and the political, we witness the growing awareness of two women who refuse to buckle under the system. In so doing, they can finally renew their friendship. Production photos (4)