Josepha (Marie-Jose Nat) is only eighteen and longs for the companionship of a group of her peers who dabble in activities on the shady side of a legal dividing line. In order to get the semi-delinquent group to accept her, Josepha runs to the police with a tall tale about the local druggist, Savary (Robert Hossein). The police are looking for a sex murderer, and Josepha insists Savary is their man. What she does not know, however, can do her considerable damage.