DirectorActorsSynopsisTwo destinies meet and merge in an ancient kingdom in India. Tom is an archaeologist determined to halt the looting of the old temples. Hanou is an orphan monkey rejected by his tribe. A tale of friendship in the land of Hanuman, the monkey god. AboutFred Fougea updates an age-old Indian legend and transforms it into a captivating, moving modern tale. The film’s great strength is that it is filmed like a straightforward adventure story. The monkeys turn out to be wonderful actors. Little Hanou is achingly sweet. The look in his eyes is unforgettable. A film to make everyone happy. (Eric Leguebe in “Le Parisien”, October 28th 1998) Production photos (6)