Love, Math & Sex (1998)
A high school student in her final catches the eye of a man from eastern Europe on a bus, and so their love affair begins. Sabine lives with her family, a dismal bunch who seems to have given up on life, but in this barren soil she cultivates a private garden that gives her strength: mathematics. Luckily for her, she picks the right man to help her escape.