Dedee is a prostitute, working in Monsieur Rene's night club on Antwerp's harbour. The porter is Marco, her pimp. Dedee is not happy, until she meets Francesco, an italian sailorman. They fall in love and Dedee begins to dream about an escape of her daily dullness.