Two third-rate actors, desperate for publicity, devise a harebrained scheme in which one of them pretends to kill the other. The "victim" will then return from the dead at the eleventh hour, saving his friend from the guillotine and creating a national sensation that will turn them both into top-billed stars. Of course, it doesn't all go according to plan...