L'Envers du Decor, a portrait of Pierre Guffroy, reveals as much as the man as the set-designer. It shows the keenness of his vision, emotional force, sensitivity while demonstrating that his passion and the films he works on allow him to express his vision of the world in a concrete way. He too, in his own talented manner, has built up a body of work. The film shows us Pierre Guffroy and his brilliant career over more than forty years devoted to a sole passion : Cinema...