While in Paris attending a conference, Dr. Richard Walker's wife Sondra mysteriously disappears. When the French police prove to be of little help, he begins the search by himself. What he finds is a confusing mix-up, but one that could prove to be extremely dangerous and would perhaps be even more so if the police got involved.