Simon, a Jewish police inspector, arrests Karim, a Muslim, in the bust of a drug smuggling cargo ship, only to realize that Karim is an undercover agent from the military intelligence, whose mission he was not aware of. The two men pursue the narc investigation, which will lead them to confront middle eastern terrorists together.