Some, like Ravier de l'Orne are born... masters, but ,like him, do not live up to their rank. Others, like Gustave Morillon, are... born masters, even if, like him, they are valets. Morillon will indeed prove better at bridge than his master and will eventually win the affection of Antonia, a lively foreigner Ravier also coveted.