Sarah has settled into a more or less normal life in Milan after her lover, a much-wanted terrorist, left the scene. Her life becomes complicated indeed when she becomes aware that he is about to return. The difficulty is that not only is she aware of this, but the police and various underworld groups are also. How is she to protect her own life under the circumstances, much less keep her lover from falling prey to the various traps that are being set for him?