Rico is a not too successful screen-player. He is also a repressed sex addict. His life changes when he starts to talk to his own penis, which incredibly answers him! All his relationships and views about reality are seriously impacted by his new "friend", his penis! The "two" in fact, often have different opinions, and sometimes the personality of "it" is stronger than its owner.