Claire (Marianne Basler) has her vacation go from dream to nightmare in this prison melodrama. Claire is arrested by the puritanical cop Kasta (Vittorio Mezzogiorno) after she is seen by him topless and necking with her boyfriend on a secluded beach. When Claire refuses to sign a confession, Kasta frames her for drug dealing. Clair is sent to an island prison where she contends with the usual women-in-prison problems of leering lesbians, murderers, drug addicts, and sadistic guards.