Director Mario Fererri reenacts the events leading up to the Battle of the Little Big Horn in this wild, highly stylized surreal farce set in and around a gaping excavation for a huge urban renewal project in 1974 Paris. The anachronistic backdrop highlights the incongruity of the broad comic characterizations of real life figures George Armstrong Custer, Sitting Bull, and Buffalo Bill.