Attractive teenager Sergia usually hangs out with her older sister and her circle of mature friends. For a change, she is convinced by two teenage male friends to go for a beach vacation. Their main motive is to try to win her affection and get to sleep with her. Tragedy soon follows when the love triangle unravels.