Ken Clark is a race car driver and a good one. Some how, he becomes entangled in espionage involving a Russian Ballerina and a secret document called the Fuller Report. Not being any kind of a secret agent, Dick Worth [Clark] has to rely on his quick thinking, catlike reflexes and most of all, his luck to see him through. After all, the powers involved play only one way ... for keeps!