Yes, Doudou (or, more respectfully, Edouard Doucin) is both heir to a big sugar refinery and its managing director but he is also an incorrigibly bashful bachelor, which just exasperates his aunt Agatha. Summoned to marry as soon as possible, Doudou is fortunate enough to meet Babette , an elegant young lady who wishes to introduce him to her parents. When he comes to visit them, he mistakes the floor out of nervousness. In fact,he finds himself at the Lautiers' not the Olivaros'. Now, chance has it that this couple of shopkeepers also have a marriageable daughter. And as Poupette is romantic, passionate and adorable, Doudou can't find the nerve to disappoint her. As a result the young man gets engaged...twice ! How the devil will he cope ?