In former Bergian Congo, two Congolese men, two European men, and one Euro woman are thrown together as they all try to escape the areas of fighting. The Europeans are torn between going back home or staying. One fellow lost his business in the upheavals and though he and the woman are involved with each other, she is not so certain that the Congo is an ideal place to try to re-establish a livelihood.