Maria Mauban stars as a young woman consigned to a life of prostitution, despite many efforts to escape her fate. Fortunately, she manages to extricate herself from her situation with her virtue intact. The hero of the piece is Philip Lemaire, who seems a bit too jaded for the innocent character he's called upon to play.