Seven international criminals planned the theft of the century. They try to seize the gold reserves of the Swiss National Bank. Disguised as Operatives Hall they get inside through the waterand gas pipes to move the gold to a truck opposite the bank. The entire operation is directed by the brain of the group from a luxury hotel.