Set in the 10th Century, two young sons, named Erik and Eron, witness their parents murdered by the English during a raid on their Viking village. Erik is taken by Queen Anne to England where she raises him as her own son, while Eron lives a bitter life as a recluse. Years later, the adult Eron plots with his Norse allies to attack England while, Erik, an English naval officer, is order to lead an attack against the Norse Vikings where their paths soon cross and the brothers decide to form an alliance to attack Erik's villanious master Sir Rutford.