A wartime drama about the French pilots who escaped the Nazi occupation of their country to join the Russians in fighting the Germans. The Frenchmen are put together in one squadron after they arrive in Russia, and language barriers prove not to be insurmountable in the end. As forays are flown in combat, the French suffer their own losses along with the Russians. Meanwhile, some background on the political currents in France during the Vichy government is provided.