The AI-generated experience NEXT transports you to a future where humanity has irreversibly transformed its environment. It offers a nightmarish and predictive vision of what awaits us if we don't profoundly change our lifestyles. As a silent witness to this transformation, it's an exploration of our destiny through devastated landscapes that anchor these generated scenes in an almost recognizable near-future. NEXT creates a poetic vision consumed by its own excess and offers viewers an exceptional and hypnotic imagery about dystopian landscape.