Thanks to the characters Patouille and Momo, children aged 3 to 7 can empathize with plants. Patouille is a little creature who has the ability to become very small and slip into plants to observe them more closely. And Momo, his great friend, has the power to accelerate the growth of plants. In each episode, Patouille dives into a new plant. This plant reveals itself in all its forms, froM seed to fruit, thanks to Momo’s power.