The contest is called "Payday," and Chantal is in a rush because she clearly has a lot to say on the subject. For once, she ticks all the boxes: director, woman... She's ready to start taking notes, drawing... But very quickly, her everyday reality comes rushing back. Will she manage to finish this project?