In 1983, during the darkest days of Peru’s Armed Conflict with the Shining Path, masked soldiers entered Adelina’s home and took her husband away. She would never see him again. After facing silence and contempt from the Police and Army, Adelina joins forces with other women, and together they will unite to demand justice.