Sleeping her way to the top, Messaline weds Emperor Augustus (Memo Bessani), all the while entertaining dozens of virile young males. Enjoying unbridled power, the empress holds the entire Roman Empire in her grip. When her husband and courtiers fail to satisfy her, she takes to the streets disguised as a prostitute to sexually exploit a few average citizens.