An ordinary workday on a building site. Forty-year-old crane operator Thomas receives a call from his wife, Carla: he has to pick her up from the hospital. Once there, he finds her crying and discovers that she has had a car crash. Carla tells him about her dance partner David, with whom she was going to view a house in the country and who has died in the accident. She tries to tell her husband everything openly and honestly, but Thomas increasingly withdraws into himself. They simply do not understand each other.