"They make girls swing in the Metro, camp with their lovers in tiny attic rooms, are chased away by cops, run every which way with their cellos and count coins on tables in bars. Most are not able to go back where they came from." (Heddy Honigmann)
Among those who earn their living in the Paris metro and meet to play together under the arcades at the Place des Vosges, we find a Venezuelan harpist, a violonist from Sarajevo, a Malian singer and a Rumanian zither player... They have experienced war, coups d'État, poverty, hunger and oppression, they share the same history of exile, resistance, loneliness and hope.